AT Nobe põhitegevusalaks on rehvide müük: jaemüük ja hulgimüük. Ettevõte tegutseb juba aastast 1997. AT Nobest leiate enda autole sobivas mõõdus suverehvid ja talverehvid (lamellrehvid, naastrehvid). Tootevalikus on ka mootorrattarehvid, veoautorehvid, traktorirehvid (põllumajandusrehvid, industriaalrehvid).

Esindatud brändide hulgas on sellised tuntud nimed nagu: Michelin, Bridgestone, Nokian, Goodyear, Cooper, BF Goodrich, Kleber, Hankook, Dunlop … Kohapeal pakume nii valuvelgi kui ka metallvelgi.

Meie töökojas teostatakse Teie autole rehvivahetus ning probleemiks pole ka muud rehvitööd (vulkaniseerimine, rehvi remont, hoiustamine, balanseerimine jne). Töötame selle nimel, et Teil oleks turvaline liikluses liigelda ning, et Teie kulutused rehvidele (eriti transpordifirmadel) oleksid kontrolli all.

Meilt ostetud veljed & rehvid müüjakse kas koos paigaldusega kohapeal või siis teistele rehvitöökodadele. Interneti müük lõpptarbijatele on suletud.  Kauba tarneaeg teie lähedal asuvasse töökotta 1-2 täistööpäeva. Hinnad sisaldavad käibemaksu ja utiliseerimistasu.

Meie filosoofia on lihtne: Me ei trügi võõrale territooriumile, sest austame hunti kes seal töötab ja elab ning teame kuidas selle töö vili maitseb.”

“Kes teab elu hinda? Eks ikka see, kellel on sünnipäevi rohkem kui aastas kuid.” – pipett
“Oinas, siga, ilves, hunt, tiiger … – on anakondale sakumm. Kui kohtate anakondat – ärge norige tüli – taganege.” –  tuul

Legend Heeblist

Lugu mis on läbi ja lõhki vettinud villides ja higist, naeru pisaratest ja halliks mõeldud karvadest, labastest vigadest ja keerulistest õnnestumistest, visiooni leidmisest ja filosoofidele kaotamisest. Siin on higi, pisaraid ja verd.

Firma rajati aastal 1996, kui 25 aastane Artur Taivere omandas Tartu lähistel tüki maad vanade talurajatistega. Ametlikult avati firma 1997 aastal, kui alustati autovaruosade müügiga, sõiduauto rehvide vahetuse ja müügiga. Esimestel aastatel oli firmal kaks töötajat – isa ja poeg, kuid varsti vajati tööjõudu juurde. 2001 aastal ehitati uus külghoone. Lammutuskoja osakond asendati veoauto rehvide paigaldamisalusega. Mõni aasta hiljem müüdi ka juba veoauto velgi ja rehve. Paar aastat tegeles firma ka ehitusega- soetati JCB 4CX kopp.

2003 aastal lammutati vana ait lõplikult ning 2004 aastaks rajati uus ja modernne hoone, mida tänapäeval näete. Uus hoone võimaldab rohkem ruumi ja korrapärasemat süsteemi rehvide ning velgede ladustamiseks.

Märkimisväärne muutus firmas juhtus 2006 aastal, kui kasutusele võeti uus tarkvarahaldamise süsteem, mis muutis kogu paberimajanduse ja kliendisuhted tunduvalt tõhusamaks.

2008 aastal avas AT Nobe veebipoe, kus saab osta rehve, velgi ja lisatarvikuid oma sõidu- või veoautole.
Nagu näete on AT Nobe oma aastatega läbinud erinevaid muutusi. Just sellised dünaamilised, analüüsitud valikud on firma viinud tasa ja targu tänasele positsioonile. AT Nobe kogenud töölised pakuvad klientidele kvaliteetset teenust aastaringselt. AT Nobe töötajad käivad pidevalt koolitustel erinevates maailma riikides (Poola, Belgia, Itaalia, Läti, Soome, Rootsi…)

Firma initsiaalid on tegelikult rajaja, Artur Taivere omad ning pannud need firma nimesse, püüab ta garanteerida oma nimega Teile osutatud teenuse kvaliteedi.

Mõned verstapostid veel:

* Firma rajaja, omanik ning juhataja on tänini Artur Taivere
* AT Nobe pole kunagi pangalaenu võtnud (korra küsis – aga see oli ajaraiskamine)
*AT Nobe püüab pakkuda kõrgetasemelist ja professionaalset teenust päevast päeva – see on aeganõudev ja keeruline, kuid me väärtustame oma klienti ning teame, et ka suur osa klientidest väärtustab meid. Sellepärast pingutamegi.
* 1997-1998 firmas 2 töötajat ja tegeletakse autolammutusega ja sõiduautorehvitööde ja müügiga.
*1998-2000  firmas kokku 3 töötajat. Autolammutust enam ei ole ja tegeletakse juba ka veoauto ja traktori rehvidega. Michelin on kõrval.
*2000-2005  Firmas 5 töötajat ja tegeletakse aktiivselt Euroopast kauba maaletoomisega. Michelin on ikka kõrval.
*2002 aastal ehitasime juurdeehituse – hetkel sõiduauto pool.
*2004 aastal ehitasime põhi maja – hetkel ladu ja veoauto pool.
*2006 aastal võtsime NAVi kasutusele – läks keerulisemaks aga ka huvitavamaks. Teravamaks.
*2007 aastal avasime oma e-poe mis oli mõeldud edasimüüjatele. Toimis, kuid tõrgetega. Otsin viga –  leian vigu.
*2008-2012 töötame nii, et käed villis, kuid tuppa hakkab sisse astuma “internet”. Ma mõistsin probleemi – ja muutsin koheselt strateegiat.
*2010-2015 käib internetiga kassi-hiire mängimine. Mina kompan tema piire, tema kompab minu närve.  Kuid pilt sai selgeks. Michelin kaob kõrvalt.
*2015 leian lahenduse “interneti” vastu. Koodnimi “Maseratti”. Korra panin isegi käima, ajasin märjaks …  ja parkisin ära. (Vara, veel oli vara.)
*2015 toimub väga inetu intsident partneri poolt. Sisuliselt loobun aktiivsest tööst ja meeskonnast. See oli löök allapoole vööd – munadesse. Kuid jäin ellu …
*2016-2021 1 detsember – töötan sisuliselt üksi – lasen tirri. Minu ainuke eesmärk on hoida seadmed korras. Hooaegadel on potsataja abis – ja temast on kõvasti abi. Suhtlemine, telefon ja arveldamine jäid tema kanda. Minu poolt vaid teostus. Tegin nii kvaliteetselt kui oskasin. Nii nagu õppinud olin, nii nagu elu õpetas.

*2021 1 detsember panin firma täiesti kinni, kuna mõistsin, et nii edasi enam minna ei tohi ja ei saa. Vajasin aega, et leida uus: moto, visioon, väljakutse, strateegia ja filosoofia. Olles sellel alal töötanud 25 aastat tead: kus kalad ujuvad ja kuidas linnud laulavad. Samuti tead: kelle jalad on toidulaual ja kes austab villi. Oled õppinud ja oled selles kindel, et: kangi vastu parim rohi on ikka kang… (Против лома нет приёма если нет другого лома (Против лома есть приём, если есть длиннее лом)) … (kolm punkti)

Tsiteerides parme: “Sittagi pole muutunud”

Uuest strateegiast saate lugeda rubriigis: “Uudised” – “Strateegia 2022”  ( Maseratti aetakse ikkagi garaazist välja ja hakatakse kruvE keerama.)